11 March 2009

salam.

hari ini lagak saya seperti tiada apa yang berlaku walhal dalam hati, hanya Tuhan saja yang tahu betapa saya di duga.. walau dugaan ini tidaklah seberat yang di sangka..
saya cuba yakinkan diri bahawa itu semua dugaan buat saya..
mana mungkin saya tinggalkan orang kesayangan saya kerna CINTA SESAAT itu?

:: walau BERIBU temanku,
CINTAKU
hanya SATU ::


cerita-ceriti di Pulau Pangkor akan saya karangi setelah semua tugasan dan urusan hidup saya selesai.. buat masa ini, masa seakan mengejar saya kesana-kemari.. penat dan penat~
sedaya, saya akan cuba untuk pastikan semua orang kesayangan saya dan orang sekeliling saya bergembira.. insyaAllah~~!

dan.. saya mahu melelapkan mata buat seketika :)
selamat siang semua~~!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...