12 March 2009

sebuah DIARI.. (:

salam..

hello there~~

malam ini saya mahu bercerita tentang kisah-kisah di Pangkor last few days.

but then, izinkan saya makan dulu ya!

lapar nih.. tadak sapa dalam rumah nih.. adeh laa.. (:
duduklah kamu sorang-sorang wahai cik zatul..
makan aje ape yang ade dalam peti ais tuh..
huhu..

erm.. bangun sahaja dari beradu tadi, saya jenguk ke ruang tamu, SUNYI dan SEPI..
sah-sah depa tadak.. menghilang entah kemana lah..
tinggallah saya seorang diri ( cett~~! macam sedih la pulak yee.. )

biasalah orang-orang yang berpasangan ni.. hii~~ :p
tak macam saya.. duduk goyang-goyang kaki aje kat rumah ni..
ye lah.. malas keluar punya pasal..
orang ajak pun kadang-kadang saya refuse~! :)
lagipun no money lah!
kalau keluar kang, money pun gatal nak keluar sama...


haaa... malam ni bukan ke ada Keliwon?
huhu~~ sah-sah NANTI saya bukak lampu banyak-banyak then saya duduk aje dalam bilik tu..

takut sat.. (:
okay-okay..
tak sabar untuk bercerita-ceriti ni..

:p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...