13 March 2009

cerita PANGKOR ::: part 1

salam.

ini janji saya, banyak juga kisah dan hal yang saya ingin kongsikan masa sebelum, sedang dan selepas di Pangkor.. jom-jom kita pakat dengar dan baca okay.. :)

saya dan teman bertolak dari Shah Alam lebih kurang jam 8.30 pagi..
oleh kerana saya dan teman merupakan geng organizer, so kami tiba paling lewat..
orang lain dah sampai dan ada yang dah tido dalam bas lagik.. hihi~ biasalah organizer kan?
datang lambat-lambat barulah syok~!
malam sebelum malam bertolak tu saya and the gang tido lambat membungkus itu dan ini sebagai cenderahati untuk orang-orang kampung..
penat tu tak usah ceritalah..
yang penting, kami enjoy masa part MELILIN plastik tuh.. huhu :p
best sangat-sangat.. rasa macam duk tolong nenek kat kampung MELILIN kerepek ubi je..
hihi :)
pastu, malam sebelum bertolak tu, saya tido lambat jugak..
sambil-sambil tengok Keliwon, kami bahagikan goody bag biar sama rata..
supaya esok pagi senang nak angkut masuk bonet kereta..
dekat-dekat jam 2 pagi kot baru saya dapat lelapkan mata..
baju-baju pulak entah kemana lagik.. hihi :p
hati beria-ia nak pergi, tapi baju dan barang still tak kemas lagik..
rasa macam malas dan penat sangat dua-tiga minggu ni..
but then, sangatlah berbaloi.. :p

okay-okay..

panjang pulak cerita behind the scene nih..
saya nak cut the story ni.. malas karang panjang-panjang..
jap-jap.. nak tenangkan hati.. (sebenarnya tengah mereng malam ni.. tak tahu kenapa..)

waktu sore sesudah check in dan makan-makan..
wajib bergambar hokei.. hihi :p
saya ketika ini on my way to pulau apa entah kat depan teluk nipah tuh..
sayangnya, saya tak ber'snorkeling'..
tak pandai dan saya takut LANDAK LAUT..
kang tak pepasal saya menangis tak berlagu macam Diana..
Diana antara teman sekuliah saya yang diserang landak laut.. huhu :)
cian dia..

after turun bot, saya pergi serang Suzanne.. suruh dia jadi tukang fotografi.. sebab dia tak nak mandi laut, so kami pakat-pakat denda Suzanne.. senang aje dendanya, kami POSING cute-cute then Suzanne tukang 1 2 3 and CLICK~! huhu.. :p
naik jemu minah tu.. sabar lah Su.. geng gila kamera dan gambar.. biasalah.. haa ;)

si Faudzan ketatkan safety jacket saya sampai saya tak boleh nak bernafas.. saya dah la si kurus yang kecil molek.. lagi lah nampak kecikkk~!!
adeh.. :p walaupun jacket ni dikecilkan oleh si fauzan, tapi masih lagi nampak besar.. dan kalau saya jatuh ke dalam laut sekalipun, harus lah saya lemas.. :)

i like this pose.. gambar ni di 'snap' oleh cik Azizah, biro kebajikan saya..
huhu~~ tengah-tengah saya kusyuk main air, dia panggil and dia click..
really candid!

huhu~~ asyik-asyik gambar minah ni aje.. tak ada gambar orang lain ke? hihi :)
(dah ini blog saya.. nak buat maca mana lagik?)
mak huihh.. menjawab nampak! haha.. enjoy then... :p
..............................................................................................

PANGKOR's story part 2 akan menyusul... :)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...