15 March 2009

satu pesanan dari kotak mesej.. :)

salam.

" helo awak...best bercuti di Cameron? hehe..
sebenarnya saya mesej ni pasal nak cakap TQ atas kata-kata perangsang awak - ALLAH HILANGKAN SEKEJAP MATAHARI, UNTUK BERIKAN KITA PELANGI YANG INDAH..(walaupun concept dan idea dia dah banyak kali saya dengar, tapi saya paling suka dan ingat yang ini..hehe..)
Sepanjang semalam, saya memang rasa marah dan kecewa, tapi bila saya teringat balik kata-kata awak tu, saya mula akur dan redha dengan apa yang dah jadi... Allah tahu apa yang terbaik untuk setiap hambaNya, dan satu hari, pelangi itu pasti akan tiba =) Alhamdulillah, saya dah bertambah okay hari ni, dan saya harap awak pun dapat release sikit stress awak. hehe... "
.............................................................................

mesej ini saya terima daripada seorang kawan saya.. dan saya harap dia baik-baik saja.. jangan di kenang orang yang tak sudi, kita juga yang akan merana.. saya juga akur dengan kata-kata itu.. lupakanlah cinta yang kita tidak pasti arah tujunya.. :)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...