15 March 2009

selesai juga HUTANG saya~!

salam.

tak tahu kenapa, hari ini saya sangat gembira. setiap saat saya senyum. dari saya turun bas jam 6 pagi tadi, saya tak berhenti senyum. perasaan itu datang bukan saya yang paksa. itu saya rela dari jiwa. mungkin juga saya dapat melupakan orang yang telah 'sedikit mencuri' hati dan perasaan saya sejak balik dari Pangkor.. alhamdulillah.. tak sikit tak banyak, cerita dia sudah hilang dari fikiran saya.. sedikit demi sedikit, saat ini saya mulai rasa yang jiwa Wan Hairy sangat mulia. dia faham hati saya.. dan saya tahu saya silap... :)
maafkanlah sedikit khilaf itu..


dan hari ini, saya keluar DATING dengan LELAKI ini...
peace~!!! hihii... :)
wan hairy, jangan jealous okay!


p/s :: esok saya bercuti ke................ selamat tinggal Shah Alam dan Machang~
wan hairy ikut jugak.. haha~! suke-suke.. :p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...