11 April 2009

mama oOoo mama.. :)

salam.

pagi tadi saya tiba di stesen bas Machang lebih kurang jam 5 pagi. sakit memang sakit. habis tubuh saya sakit-sakit. tetapi bila terkenangkan rumah, saya happy! memang saya suka balik kampung. menenangkan diri di rumah sendiri adalah terapi paling best bagi saya. okeh. mahu rehat yeah. ops! sampai je kat rumah pagi tadi, terus saya terpandang kaktus yang saya beli di Cameron Highlands tempoh hari. segar. cantik. pandai adik saya si tangan sejuk tu jaga. buah strawberry dia pun berbuah cantik. okay.. nanti saya snap on that okay.. hee.. :)

hurm.. today is my fiance's birthday. yang ke 30 tao~! pstt.. jangan gitau sesape yerk..
hehe... sebab dia sudah TUA.. huhu :p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...