09 April 2009

selesai jua.... :p

salam..

fuh~! sebentar yup.. mahu tarik nafas lega. pagi tadi selesai sudah presentation BEL 442 saya. slides ada 5 sahaja, tapi menghafal dan mengingat bagai nak rak. sakit anak tekak saya duk mengulang ayat yang sama sejak dari malam semalam. alhamdulillah pagi tadi settle akhirnya. dengan terketar-ketar lutut turun tangga dengan liyana, padahal bukan tak pernah tak present pun. tiap-tiap semester present kat depan, tapi kepala lutut nih asyik ketar aje. huiss.. nervous semacam, walhal semua orang dalam kelas saya tu dah macam adik-beradik. nervous memang nombor satu!! tak suka betul lah.. anyway, tadi saya ada suruh si Ida Farida snap gambar semasa presentation.. haa... esoklah saya uploadkan.. okay~

p/s :: esok visit ke MAGIC TASTE after solat Jumaat. ada siapa-siapa mahu tolong drive ke sana? ke Subang Permai ye.... :) nite!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...