21 April 2009

terima kasih awak~

salam.

mesej 1 - 21 April 2009, 2.15 am
:: laa awak tak tido lagi ke? esok pagi ngantuk kang..
pas cover CTU terus tido tau..
dapat sekejap pun jadi lah..
nanti badan letih, nak jawab soalan pun susah..
and satu lagi, tak mungkin arr saya lupa kat budak kecik-kecik ni.. ::

mesej 2 - 21 April 2009, 4.51 am
:: okay. awak dah tido.
bagus-bagus. saya pun tido gak arr.
good luck esok tau. all the best..
nak cakap, belum buat exam lagi awak dah bagus..
sebab, dengar sini..
excellence means when people ask more of themselves than others do..
so, awak dah excellent arr..
sebab awak dah bekerja keras lebih dari apa yang orang lain harapkan.
good luck lagi sekali..
take care.. nite! ::
.............................................................................................

terima kasih teman.
saya amat mengharapkan sokongan sebegitu.
memang semalam saya bekerja keras.
sebab saya mahu cover semua nota yang belum saya habiskan pembacaannya.
examination papers hari ini membuatkan saya seperti melayang-layang di udara.
saya seperti hilang fikiran. otak saya kosong sekosong-kosong kotak yang kosong~
bukan saya tidur sewaktu awak call, tapi tak mahu awak menemani saya di pagi hari atau mengharapkan apa-apa daripada saya. saya berjaga hingga ke pagi. hingga ke saat saya menuju ke dewan peperiksaan.

izhar hafifi zainal abidin,
thanks for being there for me. makes me happy, makes me laugh, makes me feel alright. honestly speaking, you are my greatest best friend. the only one man's best friend for me. we're here because of Pangkor Island..
wan hairy,
izhar hafifi sahabat kita. jangan sesekali kamu mencemburui kehadirannya dalam kehidupan saya. saya juga amat menghargai kamu. saya hargai segala duka dan suka yang kita lalui..
dan saya akan tetap bersama kamu..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...