24 April 2009

..thinking of you~

salam.

lama betul saya cari lagu ni, "THINKING OF YOU". akhirnya saya jumpa juga. kalau tak silap saya, masa saya form 3 dulu, sebelum ke kelas malam, saya selalu dengar Pilihan Bersama di Musik FM (dulu di kenali dengan Radio Musik). tiap-tiap malam saya dengar lagu ni. tapi saya tak tahu siapa penyanyi yang menyanyikan lagu ini. tiap-tiap malam jugak saya buka radio mana tahu kalau-kalau penyampai radio ada menyebut.. tapi, hampa.
sehingga sekarang, sudah masuk 8 tahun, baru saya jumpa penyanyi yang membuatkan hati saya mahu menangis (pabila dengar lagu ni).
tak tahu lah, semenjak pertama kali saya dengar lagu ni, saya seakan-akan mahu menangis (tapi,tak menangis lagi okay~!). bukan apa, melodi dia memang membuatkan hati saya relaks. dulu pernah saya tanyakan kepada LIYANA, sewaktu saya di tahun pertama di UiTM Dungun, Terengganu akan siapakah penyanyi lagu ini. liyana suruh saya nyanyikan serangkap, saya nyanyilah~ tapi, dia pun tak pasti. masa tu, alahai... hampa lagi. lama betul saya cari lagu ini. sampaikan terasa seperti buronan. tapi apapun, kini saya puas.. lagu ini sudahpun menjadi nada dering saya (saya cut and edit jadi nada dering dengan sonic).
jom KONGSI lirik.. thinking of you by ATC
.............................................................................................

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
All I can do is just think about you
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

No matter how I try I don't find a reason why
Believe me it's no lie
I always have you on my mind
No matter what I see guess where I wanna be
Love is the answer I will find

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
All I can do is just think about you
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

No matter where I go
This is the only show
I'd like to be a part
Come on and take my heart
No matter where you are
Baby I can't be far
Cause I'll be with you all the time

Thinking of you
Think about you all the time

This feelin' deep inside
When you're right by my side
I'll always be with you
Believe me this is true
Whenever we apart
You're deep with in my heart
Cause you'll be with me all the time

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
All I can do is just think about you
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

No matter where I go
This is the only show
I'd like to be a part
Come on and take my heart
No matter where you are
Baby I can't be far
Cause I'll be with you all the time

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
All I can do is just think about you
Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

Thinkin' of you I'm thinkin' of you
Whenever I'm blue I am thinkin' of you

...................................................................................

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...