29 May 2009

1 day to GO~

salam.

hanya tinggal beberapa jam aje lagi untuk saya habiskan masa enjoy saya.. haha!
sangat poyo okay..

tinggal hanya hari ini untuk saya hias rumah ni.. bukan mahu KAHWIN yee..
kepada yang silap faham, mari-mari kita betulkan..
maaf kepada semua rakan blogger, facebook, friendster, myspace, YM dan semualah yang ingat saya ingin melangkah ke gerbang perkahwinan.. bukan yee.. hehe..

apapun, doakan saya bahagia dengan pilihan hati saya kali ini.. moga saya kekal bahagia, aman dan harmoni dengan si dia, jejaka pilihan saya..

okay.. PEACE!

hari ini saya tidak di benarkan ber'blogging' sebab banyak agenda yang harus di selesaikan untuk memastikan semua perkara esok hari berjalan lancar..

okay got to go, mama sudah balik dari pasar.. kalau dia nampak saya tengah mengadap lappy ni, pasti kena piat bontot! tak pun, kena sekeh kat dahi... hahahaha! tak adalah.. mama bukan begitu.. dia baik dengan anak-anak dia okeh.. ;p

ok bye.. ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...