29 May 2009

selamat selamat selamat~

salam.

semalam selesai juga kisah saya di Masjid Mukim Kok Lanas, menjadi cameragirl buat Puan Hisbani Che Mansor dengan suaminya.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walau DLSR saya hanya mempunyai basic lense.. cukup-cukup makan lah katakan.. hehe..

majlis bermula selepas solat isyak then tamat sekitar jam 10.30 malam.. saya bawa bersama incik Wan Hairy dengan adik saya yang handsome tuh.. huu~ saya first shooter, adik saya second shooter ala-ala back-up shooter dan Wan Hairy cameragirl's shooter(flash betul-betul depan mata saya! haha.. wat orang malu jek abang nih.. orang amik gambar pengantin, dia pi tangkap gambar saya..)

apapun, this is my first and new experience to me.. sangat enjoy dengan suasana malam di masjid tu even saya guna basic flash.. susah tak ada extension nih.. semuanya basic... tapi tak mengapa, belajar jugak saya akhirnya macam mana nak guna manual kan? asyik guna automatik aje.. macam mana nak reti? tak gitu? huhu ;)

special thanks to Mr. Airil Ilham b Zikri, my fotographer teacher.. thanks ye.. nak kena belajar lagi nih..

buat Puan Hisbani dan suami, SELAMAT PENGANTIN BARU.. katanya, hari ini bersanding.. saya lupa capture pelamin indah mereka.. tapi yang PASTI, memang macam RAJA!
ye la.. lupa, RAJA SEHARI kan.. hehe.. ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...