28 May 2009

sekitar 27 Mei, 2009 :: memborong itu ini~~

salam.

semalam saya ke Tesco Kota Bharu, jalan-jalan makan angin dengan tangan dan perut kosong... usha-usha balaks* kat situ then balik dan terus ke Tia Amelia Facial treatment~

haa.. teruk muka saya kena tonyoh dek akak yang buat facial treatment tu. apapun, licin giler muka saya. haha! comel jek~ (perasan* nak MAM.... huhu)

nak cerita banyak nih sebenarnya hari ni, tapi tak boleh sebab hari ini banyak misi dan visi yang harus di sudahkan.. apapun, saya cerita lain kali ye.. have fun! lagipula, mama dengan abah dah off* hari ini, so, asyik panggil-memanggil aje lah kerjanye.. nak update blog pun tak lepas.. haha..

haaa... udah panggil daaa.... "okay-okay, oghe nok gi la ni.. nati smeta"

okay lah~ saya berlalu dulu ye.. mama sudah bising* hihihi ;p

me and my LOVE~ ;p

me and my 3rd sis~ gedik* kat Bintang!

tengah beli rempah-rempah kasar. nak "bergulai" ler katakan!

me and my 2nd sis~ cari-cari barang tersembunyi!

ready nak menghabiskan fulus~ ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...