22 May 2009

aksi mencuba~

salam.

17 Mei tu saya pergi ke butik pengantin yang ada kat Kota Bharu ni, kalau nak pusing satu KELANTAN, mati lah saya.. mati kehausan~! hari tu pun dahaga sangat-sangat..

sempat jugak saya mencuba beberapa helai baju. mana tahu kan, kalau berkenan di hati, boleh la terus booking! kalau nak jahit, memang takkan siap lah.. huu ;)
saya gediks* sangat nak pakai tiara tu.. macam princess, muka tak CUNs pun tak mengapa lah.. hihi ;)

tak perlu lah nak tunjuk muka kan?
tak berseri nanti.. huhu ;)

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.