17 May 2009

:)

salam..

demam kuat setahun yang lalu datang menyerang saya lagi.

kali ini saya selsema. teruk.

berkali-kali PANADOL saya telan. habis active fast, biji yang warna putih blink-blink pulak.
tapi kesudahannya, tiada sudah-sudah. makin teruk adalah.

sakit tubuh dibuatnya. chikungunya kah? huuu.. Ya Allah mintak jauh lah~

harap-harap semoga sakit kecil ini sembuh cepat-cepat. jatuh lah juga dosa kecil saya kan?
secepat tarikh 30 Mei ni.. banyak lagi yang terpaksa saya buat untuk tarikh 30 Mei ni.

dan.. dengan rasa terkilan, saya tidak mahu ada SANG FOTOGRAFER untuk hari itu.
cukuplah dengan DSLR, CYBERSHOT SONY W-120, CYBERSHOT SONY ERICSSON K810i, SAMSUNG 5 MP, NOKIA 6500 SLIDE, NOKIA N71 saya. penat mencari dan tak berbaloi dengan bayaran yang bakal dibayar. kan kan kan????

baik saya ajar si adik lelaki saya yang sangat hensem itu. biar dia saja yang merakam detik bersejarah itu. muktamad, SAYA TIDAK MAHU MANA-MANA jurugambar DATANG KE MAJLIS SAYA NANTI~!! noktah. kerana mereka hanya PANDAI berjanji dan OMONG kosong~!!

apaguna CANON 1000D DSLR saya tu?
erm.. saya kan terror bab editing.. huu ;)

owh~ saya demam ye.. bye!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...