14 May 2009

*gediks~

salam.

haa.. sampai jugak kat LCCT nih~
mengantuk betul! nasib baik ada televisyen depan mata, boleh lah hilangkan rasa sleepy ni..
erm.. kat TV3 sekarang ni ada Chef Jo.. huu ;)
layanlah walau tak dengar apa dia cakap.. haha ;p
pagi tadi bangun awal menggoreng nasi.. ala-ala bersarapan gitu..
tapi 1/2 pinggan pun tak habis saya jamah.. tak ada selera sebab masa menggoreng tu, dah banyak ambil bau sampai jadik kenyang.. haha...

sebenarnya flight saya pukul 3 nanti~ sesaje datang awal..
malas dah duduk kat rumah tu. bukannya ada sesiapa lagik..
baik saya memain kat LCCT ni. boleh gak hilangkan bosan..
tengok-tengok gelagat manusia kat sini.. huu~

urm.. adik saya duk sibuk main SLR.. orang suruh tangkap gambar tamau~!
huuu.. geram sungguh dekat mek sorang neh..
haa.. saya pulak pinjam lappy dia update blog terchenta ni.. hihi ;p

lappy saya ada je tapi bateri macam desktop.. asyik suruh cas bateri aje..
ye lah.. nama pun dah 3 tahun.. biasala, manja sikit.. asyik-asyik suruh cas bateri..
hehe ;)

okay-okay.. got to go..
jap lagi ada peminat misteri nak jumpa.. haha..
saya sudah bersedia menyamar nih..
harap-harap cik mia sara kita tak cam~!
haha ;)

bye then~~

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.