26 May 2009

euww~!

salam.

yuhuuu!!

esok mahu ke SPA.. wahai bintik-bintik putih yang aku tak berapa nak sayang, esok tamatlah riwayat kau.. haha~ yeah.. sukanya.. esok ke Tia Amelia Spa.. special case ler sikit kan? huu...

urm.. cik Hisbani ada suruh saya jadi kameragirl dia on her akad nikah's night.. saya okey aje, but the problems is, MALAM.. bukan tak nak, tapi takut saya je yang ter"sibuk".. tahu-tahulah dah nak dekat majlis kan.. hiii.. macam mana yek nak buat? Kok Lanas memang tak jauh, tapi malam tu sudah banyak persiapan yang kena bereskan.. owh~ tapi kasihan jugak tak ada kameraman kan? macam mana nih? ish~ saya CUBA saya CUBA okay cik Hisbani.. ;) insyaAllah...

okay, sambung kerja.. tata~

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.