25 May 2009

waa... ;) kuli ler..

salam.

hari ni saya ada 2 misi yang harus di selesaikan.. siapkan GUBAHAN HANTARAN untuk majlis pernikahan pakcik sepupu saya.. dan jugak, siapkan GUBAHAN hantaran saya~ belum buat lagi lah.. bukan malas, MOOD tak datang-datang lagi.. hii, macam nak ambil exam pulak ye?

owh, sebelum memulakan misi tu, saya nak kejutkan adik-adik saya yang kini LENA ye KORANG tido? mentang-mentanglah kan.... haha

lepas tu, perkara kedua pulak, nak gi buat air nescafe.. wajib kena minum pagi-pagi, kalau tak, memang TERBUNGKAM lah saya atas katil.. haha.. mengantuk beb~!

rumah saya ni macam tepi laut, ada pengudaraan yang BAIK, memang sah saya terbungkus dalam selimut pukul 10 pagi.. aaa... sedap tido weh! nikmat.. ;p

okay-okay.. NESCAFE, tongkat ali boleh? minum yang ABAH punya sebab dia je yang suka minum nescafe, owh.. termasuk saya okay.. ;)

semalam saya ke SSF, RM 6++.++ jugak la melayang~ kahwin sekali je kan?
itu pun, kalau BAHAGIA senantiasa ke PETANG..
kalau HUJAN tengahari???
apapun, biarlah JODOH berbicara sendiri..
got to go~ daa...

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.