12 May 2009

.. kalau sudah bosan~

salam.

saya bosan. bosan.

friendter settled!
Facebook settled!

Myspace MALASSSS..
hi5 pun malas~~

BLOGGER.. haa.. updating lor.. ;)

kalau di ikutkan hati kecik saya nih, mahu saja saya keluar jalan-jalan esok hari. melepaskan beban tekanan yang saya tanggung beberapa minggu lalu. jalan-jalan makan angin, menghabiskan bateri DSLR saya pun okay jugak. tapi, baju belum siap packing. merata-rata dalam kamar saya nih. huu~ serabut dan naik juling anak mata. beratnya nanti nak usung beg tu. mujur ada roda-roda~! haa.. heret saja nanti.. :p

lama betul DSLR saya dalam beg dia. bila mahu keluar jalan-jalan sayang? huu..
teringin nak gi jenjalan bawak SLR tu. biar habis semua gambar manusia kat Shah Alam ni saya capture! haha.. tapi itu tidak mungkin. sehari sahaja lagi. saya tak sabar nak bercuti sungguh-sungguh. *sengal~!

urm.. esok duduk di rumah saja lah. memenatkan mata depan lappy~ okay jugak gitu kan? badan pun tak lah penat sangat nanti. ;)

esok semua benda kena settle siap-siap. baju-baju kena pack awal. so, belah malamnya tu, boleh la saya meronggeng. ahaks! ;p

ini photos saya di Taman Tasik Shah Alam sehari selepas otak saya mereng dengan paper CTU 553 dan FOODSERVICE LAW.. ;p

waktu ni saya capture aksi-aksi mat indon bergambar!

ada gaya fotografer TAK BERTAULIAH tak? huu.. :)

waktu ni saya buat-buat sibuk.
SEBABNYA, mat-mat indon tu pulak yang duk amik gambar saya.
padan muka~~ haha ;p

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...