04 May 2009

nak gi nak gi~!

salam.

sebelum berangkat pulang ke Kelantan pada 14 Mei ni, saya nak merasa diri dibelai. cet~!
bukan ler.. mahu buat rawatan muka la. mahu muka ini dibelai-belai manja ok.

11 Mei, saya di Kuantan (selesaikan PEPERIKSAAN di Radio Pahang FM), terus pulang ke Shah Alam sebelah petang. sampai kat Shah Alam mungkin malam lah~

Berkemas apa yang patut, 12 Mei bertolak ke PD (yahooo~!!!). sekali lagi saya BERLIBUR selepas tension dengan exams.. :)

13 Mei, kemas barang-barang untuk dibawa pulang ke Kelantan (banyak la..3 LORI cukup tak kak efa??). huhu..

14 Mei pulak kena awal-awal lagi ada kat LCCT tu. kalau lewat, alamat saya terpaksa jalan kaki balik KELANTAN..

15 Mei ...... memang SANGAT banyak AGENDA saya.. hopefully everything going smooth~

hurm~ banyak betul agenda. tapi, notes COMMUNITY NUTRITION satu habuk pun saya tak sentuh lagi.. macam mana nak buat ni? adeh laa.. :)
dan esok, paper Nutrition ni pukul 9 pagi..
hahahaha~~ jom-jom, kita mereng sama-sama okei~!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...