07 May 2009

~ our LAST meeting

salam..
...................................................
hye budak kecik comel.. hehehe.. okay.. pasni memang tak pasti dapat or akan or pape ke jumpa awak lagi.. so, have a good life ahead.. may your life be more prosperous and may fortune smiles on you always.. hmmm.. saya dah tunaikan janji saya nak belanja awak kan? so, saya ada pape hutang dengan awak lagi tak? if ada, simpan and ingat tau.. if kita jumpa bila-bila lagi in the future, ingatkan saya ek..hehehe.. okay la awak.. thanks for being my friend all this while.. even sekejap, but really appreciate it.. thanks ek.. hope i'll be the friend of your life forever and ever and ever.. and now, i am signing out~~
...................................................

p/s ; kawan TETAP kawan, sampai saya mati.. insyaAllah..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...