01 December 2010

mak bUyUng .

Salam.
Hehe.
Saja nak tayang gambar IBU mengandung.
Jangan marah ye. Kalau tak suka, jangan tengok. heee..
Masa ni pose melekat kat dinding hotel EV World Shah Alam, baru je sampai dari Kelantan.
Saja nak publish gambar perut yang kecik tuh ! ;p
Warna tudung dengan warna baju MEMANG tak padan langsung.
Main rembat saja. Tapi, asal selesa je kan? 



p/s : berat badan dah naik. Yeahhoooou !! 

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...