30 November 2010

:)

Salam.

Rasanya dah lama tak kena 'tag
Hari ni Ibu Qaleesya 'tagged' saya.
Okei. Mai sini nak bagitau jawapan. hehe ;)

..........................................................................
Nombor 1
Mula-mula sekali, nak ucapkan berbillion-billion lemon kat Ibu Eesya.
Ini pertama kali kan Ibu tag?
(Ibu Eesya ni rakan satu sekolah masa saya belajar dulu)

Nombor 2
Ibu Eesya nak saya 'tag' bloggers seramai 15 orang!
wahhhhhaaa.. ramailah Ibu.
Saya 'tag' semua yang datang menjenguk di http://zatulnani.blogspot.com ni..
hehe.

Nombor 3
- 7 perkara mengenai diri saya -

seorang ISTERI kepada seorang SUAMI
bakal menjadi IBU. InsyaAllah
sangat suka MEMASAK & makan !
suka berceloteh dengan rakan sampai tak hengat dunia ;p
sukakan kecantikan & suka tengok gigi yang tersusun.
seorang yang suka membeli MAJALAH tapi hanya membelek gambar sahaja tanpa membaca.
suka BUANG duit. hehe (shopping!)
............................................................................

p/s : itu sahaja buat masa ni ye Ibu.. hehe ;)

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.