22 June 2009

cerita tentang kisah 'hari pertunangan' saya~

salam.

owh! panjangnya title tuh. uhu :p

hari ni saya nak kongsi dengan semua kisah tunang saya hari tu. so sorry sebab lambat update.

SORRY - SORRY - SORRY

banyak hal sangat lepas hari tunang tu.
okay-okay~ izinkan saya ke dapur dulu ya. sudah tengahari, mahu siapkan lunch for my lovely brothers. depa sat lagi balik dari sekolah la..
dan sebagai kakak yang baik hati, saya kena prepare foods for them lah~
huhu =)

dan buat my sweetheart, so sorry kalau abang pun tak sempat nak tengok gambar-gambar kita tunang hari tu..
okay, today, i'll true my words.. uhuu..
janji janji janji~~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...