22 June 2009

the 'hantaran's..

salam.

nak tunai JANJI ni~ hehe =D
ini hantaran pertunangan daripada pihak Cik Zatul Hernani kepada pihak Encik Wan Hairy..

serba biru la kan.. dah janji kata nak persalinan biru untuk tunang.. huhu~
semuanya saya buat sendiri dengan bantuan adik-adik(sikit-sikit je la kan? sebab korang buat hantaran anak Datuk Wel).. hihi ;p

coklat ni saya beli sehari sebelum saya bertunang.
petang dekat-dekat pukul 7 malam dengan Encik Wan Hairy.
huhu~
boleh pulak kami keluar pergi beli yek?
erm.. sebelum jadi tunang dia lah..

tatau nak decorate macam mana bakul ni, saya just put in je coklat tu. bole la kan?

dalam bakul cute ni ada sepasang kemeja lengan panjang dan seluar slack.
juga saya masukkan saja.
pastu letak kain organza ala-ala selimutkan baju ni.
ada butterflies tau..


ini pulak kasut incik wan hairy. my auntie said, panjangnya kaki bakal tunang awak. haha~!
bakul ni besar sebab tak muat kasut. so, ada 2 bakul besar, 3 bakul kecik.

ini pulak jam yang dia berkenan sangat-sangat~
katanya walau bukan untuk tunang pun, dia sanggup beli sebab memang minat ahh~
perrhh.. minat ye? saya pun minat jugak. bak sini satu... uhuhu =)

haa.. dan ini semuanya untuk rambut.
kalau nak tahu, incik hairy ni sewaktu dia belajar dekat UTP Tronoh dulu, dia ni berambut panjang.
ala-ala sape ntah.. saya pun tak tahu.
so, kalau bab-bab rambut ni maybe dia expert la kot.
ye lah~ rambut panjang katakan.. huhu

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...