22 June 2009

the 'hantaran's..

salam..

ini pula hantaran pertunangan serba merah daripada encik Wan Hairy kepada saya..
merah pun merah la ye.. =)

selamat bertunang Hairy & Zatul
besar giler kek ni, sampai tak tahu nak simpan kat mana.


owh bestnye kalau dapat makan semua kan?
tapi apa daya saya, balik aje rombongan pihak lelaki, bakul merah ni KOSONG!!
coklat tak tahu pergi mana.. ada KAKI kot.. =)



ini perfume dan body set dari Cosway. wangi giler bau perfume R series ni.. =)

kain pasang yang dihias macam bunga oleh bakal ibu mertuaku.. uhu~

kasut dan beg tangan untuk saya~ tenkiu.. =)

ini pulak bekas cincin ala-ala sirih junjung.
memang daun sirih pun, cuma ianya palsu aje.. hihi


ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.