07 June 2009

ouch~ =)

salam.

fuh. lega. baru saat ini dapat meluangkan masa dengan blog. 2 minggu ke hulu ke hilir menghabiskan minyak kereta. ini hari baru dapat update blog. so sorry to rakan blogger sebab saya tak balas komen-komen yang dihantar. bukan tak mahu, tapi tak sempat. ada-ada saja kerja saya kat kampung ni. yang pasti, kerja saya ialah menghabiskan duit mama. =)

bukan sekali sekala, tapi selalu..

hari ni genap 1 minggu 1 hari saya menjadi tunangan orang. alkisahnya, saya tak janggal. huu~

esok pulak ke kenduri pakcik sepupu kahwin. Kemuning. sape orang Kemuning, jemput-jemput.. hehe. macam saya pulak tuan rumah. apapun, saya berlalu dulu. mata sudah sepet semacam jek..

"sayang tak terucap" by Norhayati Berahim

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...