04 July 2009

dia ke?

salam.

mula-mula sekali saya nak cakap yang saya penat sangat merayau keliling Kota Bharu dengan encik buah hati hari ini. sambut satu TAHUN kan? ;)

yang kedua, saya kenyang makan kerang rebus yang saya rebus tadi. kunyah-kunyah sambil tengok bola sambil jerit-jerit depan tv.

dan yang KETIGA, tahniah RED WARRIOR! kamu sangat hebat beraksi malam ini. syabas~ menang jugak lah kan? minggu lepas kalah dengan Terengganu 0-2. dua minggu lepas menang 4-0 lawan Perak. haa, malam ini menang lagi 3-2 lawan Pahang! bagus-bagus. hee~ saya minat BOLA tau. suara saya saja yang paling kuat dalam ramai-ramai kalau bola dekat-dekat dengan tiang gol. huhu~

tapi yang pelik, banyak kali saya dengar VJ menyebut nama EZRIE SHAFIZIE malam ni. siapa dia tu? macam pernah saya dengar nama tu dalam hidup saya nih. sebenarnya sudah banyak kali saya dengar nama tu sebelum ini tapi saya tidak ambil pusing. tapi malam ini, sambil mengadap kerang rebus depan tv, saya cari siapa si EZRIE SHAFIZIE tu. memang saya tak nafikan, saya hafal nama ini sedari saya darjah 2. siapa ya? owh Tuhan, ingatkan saya~

RUPA-RUPANYA, si EZRIE SHAFIZIE ni kawan lama saya semasa saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Pasir Hor dulu. kami satu kelas. darjah 2 dan darjah 3 kalau tak silap. betullah tu! memang saya ingat dia! budak ni memang suka main bola sejak sekolah rendah lagi. dan tak sangka sampai ke pasukan Red Warrior. bagus perjuangan dia dalam arena bola sepak ni.

seingat saya, sejak dari zaman sekolah lagi dia asyik main bola. lepas saja kelas fardu ain, main bola saja kerja dia. tak sangka pula dapat masuk skuad Kelantan. apapun, tahniah la Ezrie. waah! makin handsome dia sekarang, dengan tingginya. sudahtu, kulit putih macam orang Cina. huhu~ kalau nak tahu, rumah si Ezrie ni betul-betul depan Sekolah kebangsaan Pasir Hor tu, tapi sekarang tak tahulah kalau-kalau famili dia sudah pindah. lama juga saya tak ketemu dengan dia. apapun. semoga cemerlang selalu ya! mahu juga bertemu empat mata, tapi nantilah. masih ingatkah dia pada saya? haa~ ;) kami sama-sama main lompat tali getah dulu tau.. zaman kecil-kecil kan..

okei, mahu ke kamar dulu. esok saya mahu ke bank. lunaskan kerja Wan Hairy dan saya teman saja. ehehe~ ke Kota Bharu lagi. minyak kereta, tolong PENUH okei! ;p

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.