03 July 2009

exam itu laa..

salam.

saya tak dapat hadirkan diri ke kuliah lagi untuk minggu ini. buat pensyarah Fakulti Hotel & Pelancongan UiTM Malaysia, ya ampun bapak-bapak dan ibu-ibu ya. saya masih ada kerja yang harus di selesaikan. 2 minggu lagi saya pulang lah! jangan risau ye. huu~

alkisahnya, hari Rabu nanti saya akan menjejakkan kaki ke Bangunan Yayasan Nik Yahya, Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu untuk menduduki peperiksaan bertulis untuk ke jawatan Penerbit Rancangan. haa, bukan saja-saja mahu ponteng kelas tau! sepatutnya esok pagi saya bertolak pulang ke Shah Alam, tapi sudah 2 kali tiket burn. kasihan to my sister, esok pagi dia kena balik sorang-sorang. wish dia selamat sampai, insyaAllah.

serba-salah di buatnya. kalau saya pulang ke Shah Alam, hari Isnin saya harus pulang ke Kelantan juga. rasanya memang tak ada guna saya balik dulu. ala~ satu minggu saja kan? dan itu pun ada alasan. tak kisah lah. asalkan semuanya selesai dengan selamat. kalau nanti pensyarah bertanya itu dan ini, saya jawablah. lagipula, kuliah untuk kelas saya bermula hari Selasa. hari Rabu pulak ada exam di Kota Bharu. molek benar kalau saya stay di rumah dulu. minggu depan saya pulanglah~

apapun, doakan yang terbaik buat saya untuk peperiksaan kali ini. saya tahu dan saya tidak yakin. tahap keyakinan untuk menjawab peperiksaan itu amat tipis. atau dengan kata mudah, saya tak ada semangat. biarlah masa dan keadaan yang menentukan.

salam.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...