03 July 2009

yeyey!

salam.

Seharian untuk hari ini saya tiada di rumah. begitu juga famili saya. Berjalan-jalan dan merayap entah kemana. Memang dahsyat sungguh. Sedari pagi hingga ke malam, tak lekat di rumah langsung. Nak jadi apa semua ni? hehehe~ bukanlah!

pagi tadi hantar adik saya balik Penang, tengahari sesudah Jumaat, pergi makan tengahari ke rumah Tokmama saya, petang pulak saya ke rumah bakal mak mertua saya di Pasir Mas dan malam pulak ke Tanah Merah. habis satu tangki minyak kereta. kasihan tubuh! asyik ikut kata hati saja.

petang tadi saya ke rumah bakal mak mertua saya. pergi hantar baju raya tau! nasib baik saya ada tukang jahit peribadi, senang sikit. hehe~ tak adalah susah sangat nak cari tukang jahit kan? nak-nak dekat raya ni. satu Kelantan tukang jahit habis kena booking. mujur saya masih ada mak mertua. dia lah yang akan selesaikan baju-baju saya nanti. mujur. mujur. gembira ni tau~ hee.. yang tak gembiranya pulak, encik tunang buah hati pengarang jantung saya tu tak ada kat rumah. tahu-tahulah dia kat Kuantan sekarang. waa sayang, bila mahu pulang ni? huhu~

apapun, pagi esok boleh la saya dating dengan encik tunang saya tu. dia pulang. dia pulang! suka-suka. boleh lah saya ubati rindu dendam saya ni kan? lama betul tak jumpa. minggu lepas saya demam akibat terlalu rindu. huu~ sayang sungguh! sayang tak terucap ni. hee gatal~

dearest, saya tunggu kamu pulang. jangan lupa, esok 4 Julai ye. sudah cukup SETAHUN kita kenal. dan semuanya indah-indah belaka. saya tunggu kamu sayang!

selamat datang sayang, kembali ke pangkuan..
kau tiba melenyapkan, satu BEBAN penantian.. love you!


eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...