02 July 2009

saya tidak marah.

salam.

apa kena dengan perasaan saya hari ini? syaitan datang mahu memporak-perandakan keadaan? saya bingung. semalaman saya tidak lelapkan mata. hati saya runsing. selamatkah saya dengan dia? Ya Allah, kuatkanlah semangat aku di kala aku kegelisahan. saya mahu lari sejauh yang saya boleh. tapi saya tidak mampu. saya tidak mampu untuk membahagiakan semua orang. dan aku mohon padaMu Ya Allah, sematkanlah kisah kesetiaan aku kepada dia selamanya. aku mohon Ya Allah. aku mohon.

ya, hari ini hati saya tidak tenteram. resah. saya gelisah. tidak senang duduk. hanya Allah swt tahu apa yang tersirat di hati saya.

owh Tuhan, apa yang saya bebelkan? biarlah dia tahu. biarlah dia peka. biarlah dia cakna. saya akan kembali seperti dulu. saya tak mahu hati dan perasaan saya gundah gulana. saya lepaskan dia berlalu pergi. pergilah perasaan! tinggalkan saya seorang diri. saya menangis pun tiada gunanya.

salam.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...