12 July 2009

salam.

sudah lama saya teringin ke Manek Urai, pergi melihat perkembangan di sana. tapi apa daya, masih tidak sempat dan rasanya memang tidak akan berkesempatan langsung. esok pagi saya akan bertolak pulang ke Shah Alam, menghabiskan sisa-sisa semester terakhir di sana, juga menjalankan kewajipan berpuasa dan peperiksaan akhir semester.

ingin juga saya lihat apa yang ada di Manek Urai. bukan kerana tidak tahu, tapi kerana saya bukan orang sana. apa yang saya tahu, Manek Urai hanyalah pekan kecil di bandar Kuala Krai.

tinggal 2 hari lagi hari untuk pembuangan undi, di harapkan tiada apa yang buruk berlaku. biasalah, kalau bab-bab mengundi ni hatta pilihan raya kecil sekalipun, mesti ada kes-kes yang tidak dapat di sekat. macam-macam bakal berlaku. buat jentera pilihanraya, lakukan yang terbaik. kurangkan pertelingkahan di saat undian berlangsung, dan buat para pengundi atau anak-anak Kuala Krai, pulanglah mengundi. pilihlah antara yang terbaik. saya bukan orang Kuala Krai, kalau betul saya orang sana, wajiblah saya pergi mengundi kan? hehe~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...