12 July 2009

saya bibik~

salam.

selesai peperiksaan Penerbit Rancangan di Kota Bharu, saya bergegas pulang ke Machang. seusai solat asar, saya culik budak kecik ni bawa jalan-jalan ke taman. mahu main gelongsor katanya~

satu lagi, saya mahu cari tudung Sophy banyak-banyak, selesa pulak pakai. tak payah nak pin sana pin sini. kan? kat Kelantan, tudung Sophy ni mahal, RM 45 sehelai. agak-agak kat Kuala Lumpur berapa ye? mahu cari buat koleksi. beli banyak-banyak masa duit tengah ada ni~ huhu.. ;)





p/s :: tak lama lagi saya akan jadi bini orang. so, imej kena ubah lah. takkan nak pakai jeans sepanjang masa? kan? pakai lah pakaian yang menunjukkan awak tu bini orang.. hihi~ owh, itu pendapat saya lah. eh, tak ada kena-mengena dengan orang lain tau. hehe~

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.