02 July 2009

syukran jazilan ya habibi!

salam.

saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih buat semua yang terlibat dengan secara langsung atau tidak sebelum, semasa dan sesudah majlis pertunangan 30 Mei, 2009 yang lalu. dengan perasaan rendah diri, saya mohon ampun sekiranya majlis tu tidak sesempurna majlis-majlis lain. saya hanya sekadar merancang itu dan ini. semuanya berserah kepada Allah swt. kepada kawan-kawan yang datang menyerikan majlis, saya dahulukan ucapan maaf sekiranya saya terlepas pandang. kamu semua tetap di mata hati saya. terima kasih kerana sudi menjengah ke laman hutan rimba ini~ yang pasti, saya amat gembira. doakan saya dan Wan Hairy sehidup dan Ya Tuhan, izinkan kami mati bersama~ sekali lagi, tahniah buat saya dan tunang dan semuanya lah! sayang semua ya..





p/s: dah-dah. cukup-cukup. cukuplah cerita pertunangan saya. tiada lagi edisi lain. kalau mahu lagi, tunggu majlis kahwin saya. hehe~ thanks..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...