18 August 2009

lagi cerita dari Negeri 9~

Salam.

Kali ini entri saya bukan mahu bercerita ye. Semalam puas hati jiwa raga betul saya mengarang ayat-ayat cintun tu. Sampai mata nampak kunang-kunang. Hehe. Sakit Mata dan belakang semasa mengarang tu. Ahaha. Lama tak mengarang neh. Terus saya buat marathon! Haa.. Kali ini hanya gambar sahaja yang berbicara. Bukan malas, tapi dah tak larat. Semalam punya cerita membuatkan saya kekeringan idea terus. Haha. Hurm, tengok ajelah gambar tu yek! =)





P/S :: Tak nak TIDO lagi. Nak upload lagi gambar-gambar. Haha. Sengal* =p

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...