14 August 2009


Salam. Alala bila lah meeting encik tunang saya nak sudah ni. Penat, mengantuk, boring tahap dewa dah ni. Habis 1 paper utusan saya khatam. Naik jemu tengok jam dinding yang cantik tu, orang sekeliling pun mungkin bosan tengok saya duk picit punat handset! Aduh, malu sungguh la. Mana wan hairy ni, katanya lepas meeting nanti akan ada 1 lagi meeting. Urm, kalau la sofa tetamu ni tersorok, dah memang lama saya lelap! Haih, mengantuk sungguh mata ni. Bosannya!! Eh, sabar-sabar cik zat. 2 jam menunggu terasa macam sehari! Ahh tak kira, balik nanti nak ajak encik tunang ke thailand exhibition kat midvalley. Nak jamu mata sikit lah. Boleh? Huhu

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...