06 September 2009

kisah.BOSAN

Salam.

Semenjak dua menjak ni, hidup saya di Shah Alam terasa sangat BOSAN. Betul-betul bosan. Bilalah giliran saya mahu pulang ke Kelantan dan hidup seperti sediakala seperti dulu-dulu kan? Mahu aje cepat-cepat habiskan belajar ni. Kosong rasa hidup tanpa ibu ayah di sisi. Kalau di hitung, kurang lebih 5 tahun saya berjauhan dengan keluarga. Memang la adakala saya pulang ke Kelantan, tapi itu tidak pernah memuaskan hati dan perasaan saya. Kadang-kadang terfikir jugak, alangkah gembiranya rasa jiwa kalau saya dapat tinggal berdekatan dengan keluarga esok hari ye? Tak payah saya fikir itu dan ini. Mungkin akan tenteram lah jiwa, dan mungkin tidak seperti keadaan sekarang. BOSAN. Tekad saya dari zaman sekolah, saya tak akan cari jodoh selain dari orang-orang lelaki Kelantan. Biarlah hanya lelaki terpilih Kelantan yang bakal jadi teman hidup saya sampai mati. Saya nekad, biarlah juga hanya Kelantan yang menjadi sumber rezeki dan pendapatan saya esok hari. Biarlah saya mati di sisi sanak-saudara saya. Tidak rela rasanya berada jauh dari mereka. Serik. Saya ingin bahagia sampai hujung usia. InsyaAllah. Doakan ya!

Hoo~ Kalau bercerita kisah BOSAN ni, sampai bila-bila pun takkan habis ye? Urm, baik saya kemas-kemas katil, tepuk-tepuk bantal, buka selimut, terus TIDUR kan? Haha. Itulah yang terbaik. Dengan mata yang sedikit layu, mulut yang luas menguap, tangan penat menaip serta otak yang letih berfikir, alangkah bahagianya kalau terus TIDUR.. Owh kamar, tunggu kedatanganku. Mengantuk haih! okay, ke kamar dulu lah. Daa (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...