28 September 2009

ooh mama, saya mahu KAWEN~

Salam.

Owh Mama, bila turn saya nak naik PELAMIN nan INDAH ni? Haha. Saya bukan nak sangat kahwin-kahwin ni, saya nak NAIK PELAMIN aje. Boleh laaa. Haha. Sengal. Sakit ke? Huu. Bilalah masa nak merasa duduk di pelaminan ni kan? Mesti masa tu pakai baju cantik-cantik tayang kat tetamu yang datang. Owh God! Tak sabarnya. Hehe. Nak bersanding jugak ke? Eh, tanya pulak. OF COURSE laa.. Nak nampak nomei-nomei on my big day. Nak nak nak okei. Jangan di halang keinginan ini. Kalau tak, boleh terbalik kerusi besi tu tau! huhu..

pose *gedik sebelum naik pelamin esok hari. Huhu.
Sah-sah gambar basi!
Mana pengantin LELAKI?

Haa.. inilah pengantin LELAKI. Muda dari saya beb!
owh bebey, i lap u lah~
aweksnya, jangan jelez ya!

Mak aiii.. rapat la pulak minah ni. Weh, jauh la sikit.
Sah-sah tak jadi kawen ni.
Sebelum kawen dah *gedik semacam.
Hoho~

Buat muka poyo. Jurugambar pun dah boring amik gambar i tau. huhu
Alah, jurugambar yang upahnya hanya GULA-GULA. Tak kisah la kan?

Okei.
Selesai sesi wedding fotoshot.
Semua dah penat. Dah, dah boleh balik semuanya.
Tata titi tutu~
.............................................................

P/S :: Pengantin LELAKI itu merupakan buah hati saya selamanya. Adik lelaki saya yang bakal menduduki peperiksaan SPM tahun ini. Wish him LUCK okei. Dia kalau nak kahwin, memang lambat lagi. Tunggu saya beranak-pinak dulu la.. Haha. *Gatai!

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.