28 September 2009

kerana kau TOBLERONE putih~

Salam.

Tajuk yang memang larik terus. Tak ada kena-mengena langsung. Haha. Apa ke hal la minah ni? Huhu... Teruskan pembacaan anda.. :p

Dari malam sampai ke pagi mata ni tak nak terkatup. So, apalagi kan? Saya edit semua gambar dengan jayanya. Huu. Habis semua folder saya selongkar dan saya edit. Alah, color enhance saja. Bukan reti sangat edit gambar. Tak pro lagi. Biarlah hanya orang-orang yang pakar edit guna software yang mana semuanya jadi cantik mantik tuh. Saya setakat bagi kaler sudah. Kan? Hehe.

Tengah-tengah edit gambar, kusyuk weh sambil makan, siap minum air kopi lagi tak nak bagi mata layu. Sudah saja edit gambar, tengok kat text kat gambar tu tertulis "zatulnani.fotography" instead of "zatulnani.photography"... sob sob sob *nak nangis kejap*

Alahai, silap haribulan la pulak. Macam mana boleh tersasul pi tulis Melayu+English ni? Urm, terima saja lah. Saya memang Melayu asli, tak reti nak speaking-speaking bagai. Haha. Sorry for that lah~ By the way, enjoy the photos then.. Hehe (=

Fruit Salad made by Jessica @ Kota Bharu D'Gertak!
Jessica ni budak Jerman, anak angkat kepada keluarga bakal adik ipar saya.

My favorite dish. Memang power lah Laksa Penang.
Serius saya gilakan Laksa Penang.
Balik cuti nanti, nak buat dan makan sampai puas!!
Nanti kau.. Haha (=

Suka jugak dengan Laksam ni. Tapi kalau air tangan Tokmama saja.
Orang lain buat, memang tak menyengat!

Photography tu betul ye~
Ini picta awan, saya captured melalui my bilik beradu pada hari raya yang ke-2 kalau tak silap.

Sama seperti di atas. Suka tengok kepulan awan.
Macam-macam yang tersirat dan tersurat di sebaliknya.

P/S :: Gambar RAYA nanti lah dulu. Tak sempat nak upload semua. Kat Facebook juga Friendster pun nanti dulu ye.. (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...