17 November 2009

=)

Salam.

Sudah lama tak ber'blogging'. Sibuk punya pasal. Semua kerja tertangguh. Alhamdulillah, semuanya sudah. Semuanya lepas. Semuanya lancar. Hurm. Tapi, temuduga tempohari tak berjaya. Huhu~ Bukan rezeki saya la kan? Apapun, nanti saya ceritakan esok lusa. Banyak nak cerita ni. Macam-macam. Tapi tak adalah havoc sangat. Biasa-biasa saja. Rasanya memang tak sabar nak balik Kelantan Sabtu ni. Rindu dengan semua wajah-wajah kesayangan saya. Huu~

Okei. Ini gambar saya ambil rawak. Enjoy la. Gambar pergi Genting Highlands, Bukit Tinggi, jalan-jalan KL belum pun saya uploadkan lagi. Tunggu la ye. Ada masa, ada la tu... =p


oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...