30 November 2009

ini MooD raya~


Salam.

Haa.. ini pulak saya yang berbaju kurung moden dalam mood raya. Hurm. Kalau nak tahu, sehari pada hari raya baru-baru ni saya tak BERAYA pun. Tidur saje kat rumah sorang-sorang. Tidur sampai pukul 4 petang. Hahaha. Orang lain sibuk bergulai bagai, saya sedap je baring-baring kat rumah. Seorang diri pulak tu. Kawasan rumah saya ni dah la sunyi sepi. Rileks je beb. Tidur lagi sedap kan? (=

Oho~ Jangan salah sangka ye. Bukan saya malas nak menyiang daging lembu atau membasuh perut lembu kesukaan saya, tapi saya sakit. Hari sakit tu pulak jatuh pada hari RAYA. So, nak tak nak, kenalah saya rehat. Kalau tak, boleh collapse. Penyakit yang saya alami ni boleh menyebabkan saya pucat dan pengsan. Hurm.. Wahai gadis-gadis di luar sana, mungkin kamu dapat agak apa penyakit saya ye? Huhu~ Itulah kejadian manusia kan?

Dan gambar-gambar di bawah ini ketika saya menghadiri majlis perkahwinan teman universiti saya di Kota Bharu. Pakai cantik-cantik lah sikit. Masa ni sakit lagi la kot. Huhu~ Okei, selamat melihat gambar saya. Hehe. POYO (-_-)

 

Sekian sahaja gambar yang tak cantik ini. 
Terima kasih daun keladi ye~ (=

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...