30 December 2009

Salam.

Semalam (29 Disember 2009 - Selasa) saya bawa Mama pergi buat hair treatment kat Delight Saloon. Saya heret dia sebab nak buat rawatan kulit kepala sekali. Selama 2 jam kat sana saya just duduk-duduk, jalan-jalan, intai-intai, tengok-tengok, main phone dan sewaktu dengannyalah sebab tak tahu nak buat apa. Adik lelaki saya kusyuk main bola dalam handphone. Mama tengah buat treatment. Saya pulak, senyap-senyap saya pergi cari cermin then TADAA....

Saya snap gambar lah! Apalagi kan? Huhu~

Gambar-gambar ni tak edit kaw-kaw pun. Sebab kat Delight Saloon tu, lighting dia terang benderang. Saya pun ada buat hair treatment jugak kat Delight Saloon tu as suggested by my bestfriend Cik Rohaiza last few days. Kat situ okei lah. Price and services memang tip-top! Semuanya produk Loreal Professional.. (=



Fuyyoh!
Pergi saloon rambut pakai baju kebaya okeh~
(:

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...