15 December 2009

cerita itu hari.....

Salam.

Itu hari....., saya ada ketemu sama ini Kakak cantik. Kalau ikutkan, sudah 3 kali saya bertentang mata sama ini kakak. Tetapi dalam keadaan yang berbeza-beza. Sangat berbeza.

..................................................................................
First meeting ::
Ketika dia belum menjadi isteri kepada suaminya. Masa tu dia keluar dengan ex-boy dia. Encik Q. Hurm. Itu kisah dulu la kan Kak Lynna. Masa jumpa tu, memang dah mesej dia, cakap nak jumpa kat KB Mall. Saya ada beli cardigan dari ''wardrobe-us''. Hehe. Sempat juga la cakap-cakap & click gambar-gambar dengan dia. hihi~

Second meeting ::
Ketika di Lyianaz Bridal Wakaf Che Yeh. Masa tu saya belum bertunang lagi. Tengah-tengah kalut mencari pakej pertunangan, saya ke Lyianaz Bridal, tak sangka jumpa pula kat situ. Masa tu dia dah jadi tunang kepada suaminya sekarang.

Third meeting ::
Saya ke rumah mertuanya di Bayam Baru, Kota Bharu. Pergi ambil skincare set yang hangat dijualnya sekarang ni. Hehe. Masa ni dia sedang hamil anak kembar. Congratulations Kak Lynna. Setiap pertemuan tu ada hikmah tersendiri.
......................................................................................


Kalau ikutkan, kulit muka saya tak bermasalah langsung. Jerawat pun tak ada. Bak kata adik saya, "licin dan aku cemburu dengan kau". Kulit saya tak cerah dan tak gelap. Yang sedang-sedang saja. Kak Lynna pun ada beritahu, buat apa nak pakai set ni, kulit okay je tu. Huu. Entah. Terasa macam nak pakai je. Saja-saja nak cuba produk keturunan daripada keluarga beliau. Serasi jugak la sebab setakat hari ini, tak ada menggelupas seperti yang di ceritakan oleh customers yang lain. Sabun pun wangi. Kiranya, best la guna produk yang dia jual ni. Ops! Jadi promoter jap ye. Hehe.


Inilah Kakak Cantik tu. Hah. Tengok perut dia.
Dah makin besar. Tuannya pun makin comel.
I'll pray for you & your babies.
(=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...