16 June 2010

Salam.

Macam-macam versi yang saya dengar pasal peristiwa nikah-kahwin saya 2 bulan lepas di Tumpat. Perempuan tu dah canang macam-macam berita dan jugak cerita sensasi kepada teman-temannya yang memang tak tahu hujung pangkal.. Owh PEREMPUAN, memang engkau sengaja carik pasal kann? Saja je nak suruh aku tunjuk perangai aku kann? Lagi sekali aku dengar cerita kurang enak, aku jumpa kau. Aku nak basuh HOTAK engkau sekali! Behave la weiii.. Engkau kan MAK budak! Ish.......... !
Saya dalam gambar di atas yang dikatakan MENGIKIS harta suami sendiri. Hahahahaha. Gile kelakar! Orang tak KIKIS harta suami weh, kalau nak KIKIS, kikis lah masa tengah syiok COUPLE~
Bodoh punya kenyataan. Dahtu, habis semua orang dia bagitahu pasal yang TAK BAIK tentang orang-orang sekeliling dia... Muahaha.. Apa yang saya dengar dari mulut-mulut saudara dia, dia CEMBURUKAN saya sebenarnya. Haha. Sila lah cemburu banyak-banyak. I lagik la sukee~
Chow! (=

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...