20 September 2010

dan, jangan lupa !

Salam.

Hi sayang-sayang semua. Lama tak betul tak bukak zatulnani.blogspot ni ni. Bukan sibuk, malas pun bukan. Cuma, tak larat nak menghadap lappy lama-lama. Nanti, mata dan kepala naik pusing. Banyak betul cerita sekitar Eid-Mubarak 1431H yang lalu, gembira je rasa hati kan kan? Banyak jugak undangan rumah terbuka yang saya tak dapat hadir. Maaf sangat-sangat. Bukan tak nak, tapi kan, ada-ada je program keluarga saya kena uruskan. So, nak tak nak kena lah utamakan majlis keluarga kan? So, macam mana hari raya 2010 ni? Gembira tak? Makan banyak ke makan sikit ke, tak kisahlah, yang penting, hati mau happy!

Saya memang banyak cerita nak kongsi ni. Rata-rata dah tahu melalui facebook saya kan? Siapa yang tak happy kalau hidup kita selalu ada berita yang menggembirakan? Apapun, jangan lupa bersyukur kepada Allah swt. Mengikut kata doktor, kandungan saya mencecah minggu yang ke-5. Alhamdulillah, saya tidak mengalami alahan yang teruk. Encik suami pulak yang mengada-ngada nak makan itu dan ini. Muntah dan loya memang menjadi rutin harian beliau sejak dari hari saya mula hamil. Kasihan.....

Buat semua rakan yang menghulurkan ucapan TAHNIAH, terima kasih sekali lagi saya ucapkan. InsyaAllah, doakan saya selamat bersama bakal anak dalam kandungan saya. Jangan lupa, apa sahaja mungkin akan berlaku dengan izin Allah swt. Doakan saya dan keluarga selamat ya. Jangan lupa minum susu! hehehe ;p

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...