30 September 2010

SYIQA ADRIANA MANSOR - perempuan jalang !

Salam.

Untuk pengetahuan semua, blog ini akan di private tak lama lagi. Saya tidak memerlukan e-mail mahupun link daripada anda semua. Berikutan beberapa kejadian 'bodoh' yang berlaku, saya tidak teragak-agak untuk berjumpa dengan keluarga Farah Yusuf untuk berbincang dan mencari siapa gerangan "SYIQA ADRIANA MANSOR walaupun saya tahu beliau menyamar 100% termasuk nama dan latar-belakang keluarganya. InsyaAllah dengan bantuan pihak polis, saya ingin 'manusia terkutuk' itu ditangkap!

Buat Kak Yani Yusuf, minggu depan saya ada temuduga, izinkan saya berlalu sebentar untuk menyudahkan semua kerja saya. Janji saya, kita pasti akan berjumpa. Kita selesaikan bersama-sama. Akan saya ceritakan satu-persatu mengenai perempuan jahat yang mencuri gambar adik Kak Yani. Saya tahu, di tika ini, manusia terkutuk itu sedang BERSUKA-RIA kerana kegiatan beliau belum terbongkar. Sampai masanya nanti, beliau akan menyesal.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...