14 October 2010

asam pedas !

Salam.
ASAM PEDAS IKAN - pari/kembung/patin


Hajat di hati nak masak asam pedas ikan lah malam ni. Tapi, Encik Suami pulak ke Kuala Lumpur, ada jugak beliau mengajak pagi tadi tapi saya tolak bulat-bulat. Tak larat nak ikut beliau. Kandungan ni baru 2 bulan, tak nak lah nanti jadi apa-apa ke. Sekarang  ni pun tak balik-balik lagi. Sekarang dah pukul 7.30 malam. Hurm. Mana nak ada semangat nak buat dah. Badan sudah penat. Aih. Makan malam di luar saje lah malam ni. Padan muka Encik Suami. Siapa suruh balik lewat? Tadi call pun, masih ada di R&R Temerloh. Memang lambat lagi la. So, nak tak nak, malam ni memang nak makan PIZZA. Argggh ! Tak kira. Sudah lama mengidam nak makan pizza ni. Terliurkan Chicken Supreme. Atau ada lagi yang lebih sedap? Saya pun dah lama tak ke PIZZA HUT tu.... ;)

Selamat makan PIZZA! Yahoo........... ;p

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...