17 August 2011

i am just a little gift .

Salam.


Selamat pagi kakak-kakak dan makcik-makcik semua. Nama saya Khalish Nasr Rifq, saya bawakan legasi WAN sebab nama Papa saya bermula dengan WAN. Hehe. Wan Muhammad Khalish Nasr Rifq. Saya sangatlah tak suka sebab nama saya panjang sangatttttt. Tapi nak buat macam mana, sudah tersurat nama ini akan jadi nama saya. Hehe. Hari ni umur saya genap 3 bulan. Apa ye hadiah yang Papa dan Mummy nak bagi kat saya? Baju raya ke? Tak pun kasut raya? Ape ye? Kalau ikutkan, saya nak macam-macam hadiah daripada semua orang. Hehe. Tapi, jangan bagi saya toys. Saya tak mahu toys. Saya nak buku ABC dan 123 je. Boleh ke? Hihi. Okei, saya nak pergi tido dulu, sebab saya baru je habiskan 7 oz susu hari ni. Kenyang sangat-sangat-sangat okeh. Tata kakak-kakak dan makcik-makcik semua. I LoVE youuuuuuu ! umMmuahhh ~ =P

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.