21 April 2013

JR Cappuccino Collagen 1

Salam.

Alhamdulillah. Pasaran untuk JR Cappuccino Collagen keluaran JR Juwita Resources amat-amat memberangsangkan. Rasanya, tak perlu lagi nak perkenalkan produk kesukaan ramai ni. Banyak khasiat yang terdapat dalam campuran kopi ni dan istimewanya ia di perkenalkan kepada kaum hawa. Tak kira yang sudah berkahwin mahupun anak dara. Hanya ibu-ibu mengandung yang di larang amalkan JR Cappuccino Collagen. Khasiat untuk wanita/perempuan yang inginkan tubuh yang cantik seusia anak remaja. Ini lah rahsianya. Penggemar kopi, anda di sarankan untuk mencuba dan ia bakal mewarnai pagi anda dengan aroma yang sungguh wangi. Terbaik untuk anda. 

Di dalamnya terdapat herba-herba untuk kecantikan luar dan dalam. Tak payah susah-susah masuk kampung cari herba segar untuk direbus dan diminum. Hanya dengan amalkan minuman kesihatan JR Cappuccino Collagen, anda akan rasa kelainan. Ada yang penat dan letih seharian bekerja di pejabat, bekerja di rumah sebagai ibu dan surirumah, ibu yang aktif, perempuan yang mengalami masalah haid tidak teratur, darah haid keluar sedikit-sedikit dan mengganggu waktu solat, jerawat, kulit kaki merekah, tapak kaki kasar, selalu mengantuk dan tak bermaya, ini UNTUK anda. Saya jamin 101% khasiat dia memang yang TERBAIK. (Anda dinasihatkan juga untuk TIDAK mencampur JR CAPPUCCINO COLLAGEN dengan minuman/makanan kesihatan lain untuk kesan yang cepat). Cuba hari ini, anda pasti akan puas hati.

Antara herba-herba yang terdapat di dalam JR Cappuccino Colagen:

- Kacip Fatimah
- Pueraria Mirifica
- Pueraria Lobata
- Habbatussauda
- Manjakani
- Sireh
- Vitamin C
- Kolagen 
- Kopi Arabika
- Krimer bukan tenusu

Cara hidangan :
Satu peket untuk secawan air (150ml), masukkan air panas dan kacau. Sesuai diminum pada waktu pagi.

Jangan khuatir, JR Juwita Resources sudahpun berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nombor pendaftaran KT0317250-D sejak November 2012. 




Kepada anda yang ingin mencuba, anda boleh hubungi Puan Zatul 019-909 6633. Sebarang pertanyaan boleh hubungi/sms 8 pagi - 10 malam.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...