05 August 2008

.. bila sesuatu terjadi ..


salam..
saya ada
cerita kurang enak yang mahu saya kongsikan dengan semua..
tetapi nama-nama yang terlibat terpaksa saya rahsiakan demi menjaga nama baik mereka..
saya x mahu di gelar sebagai AL JAZEERA mahupun apa-apa gelaran yang x elok di dengar..
saya minta maaf..
hati saya sangat sakit dengan keadaan sekeliling..
x tahu mana dulu yang harus saya mulakan..
saya tersepit..
antara kawan dan kawan..
dan mereka hanyalah kawan-kawan saya yang baru sahaja saya kenal..
tetapi mereka seolah-olah seperti tidak menghormati saya.. langsung tidak!!
mereka memburuk-burukkan saya tanpa saya ketahui sebab-musababnya..
terfikir juga mengapa ini berlaku kepada saya dan apa sebenarnya kesilapan saya..
tetapi saya tiada jawapan yang pasti..
buat masa sekarang, saya hanya menunggu sesuatu yang x mungkin kunjung tiba..
saya hanya berserah kepada Allah..
semoga Allah memudahkan urusan kehidupan saya..

cerita kurang enak ini akan saya karangi setelah selesai sahaja kesibukan saya ini..
saya pasti kamu menunggu kedatangan entri itu..
pasti saya akan ceritakan..
pesan saya, diam-diam sahaja ya..
jangan terlalu ribut.. kerana saya risau pokok AKAN bergoyang!!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...