02 August 2008

miss him already..


salam..
saya baru sahaja berkenalan dengan tuan empunya gambar di bawah ini..
chewwah!! permulaan yang agak x menarik.. hehe..

di saat ini saya
berjauhan dengan orang kesayangan saya ini..
dia
di sana dan saya di sini..
sangat jauh jarak antara kami..

kami berkasihan
tidak secara dekat..
jaraklah yang memisahkan kami.. hehe.. ;D

saya memang baru mengenali dia..

x sampai 2 bulan pun lagi..
dan perasaan saya berbunga setiap kali saya berkisah hal orang ini..
terima kasih kepada orang ini sebab faham kisah dan keadaan saya..
dan orang ini juga pilihan keluarga saya..
keluarga saya
amat-amat merestui ceritera cinta kami..
terima kasih mama dan abah..
=0
saya takut pabila berbicara petah mengenai hal orang INI...

sebab saya bimbang orang ITU akan
terista dan bertambah-tambah kecewanya..

inilah orang INI.. ;D
















@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...